Her kan du læse om skolens hverdag, se billeder og elevproduceret materiale.
Du er velkommen til at følge bloggen og skrive en kommentar. Tak for besøget!

06 May 2013

Glidende overgang

Vi har fået en hel masse små nye elever i "glidende overgang". De øver sig i at gå i skole, indtil de skal begynde i børnehaveklasse efter sommerferien.
Deres pædagog hedder Michael.


Jeg Hedder Michael er 39 år, gift med Trine og sammen har vi Felix på 4 år. Jeg er ansat som pædagog her på skolen i et vikariat fra 1. april til 30 juni. Jeg med omkring SFOen og glidende overgang.
Inden jeg startede her på skolen, har jeg arbejdet 11 år i fritids- og ungdomsklub, men fandt at det var tid til at prøve noget andet. Jeg har fået en god start og er blevet taget godt imod at alle og føler mig godt tilpas i jobbet.
Håber på forsat godt samarbejde
Michael Erichsen

No comments:

Post a Comment